1403-07-03 13:13
115
0
91509
فرمانده سپاه نینوا:

خلاقیت ملت ایران در دفاع‌مقدس متجلی شد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دفاع‌مقدس بهترین زمان برای هویت‌شناسی ملت ایران بود، در حقیقت دفاع‌مقدس باعث رشد و ظهور ابتکارات و خلاقیت ملت ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از بسیج، سردار علی ملک شاهکوهی عصر امروز در یادواره ۵۲ شهید والامقام شهرستان مراوه‌تپه ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس اظهار کرد: قرآن کریم از اتحاد به صورت «نعمت بزرگ» سخنی به میان آورده و از مومنان خواسته است تا تلخی و خطرآفرین دوران تفرقه را از یاد نبرند.

وی محورهای اصلی وحدت را حول محور ولایت و دشمن‌شناسی دانست و افزود: وحدت حول ولایت‌فقیه کسی که سکاندار انقلاب اسلامی و امید ملت‌های مستعضف است مایه پیروزی بوده و خواهد بود، به یاد داشته باشیم نمی‌توان هم ادعای مسلمانی کرد و هم با رژیم صهیونیستی اظهار دوستی کرد.

ملک‌شاهکوهی به برخی از ویژگی‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مردمی بودن دفاع مقدس از ویژگی‌های بارز بود،  دفاع مقدس مردمی‌ترین جنگ بعد از جنگ‌های صدر اسلامی است، حفظ تمامیت ارضی در دوران قاجار و پهلوی به خاطر ترسو بودن حاکمان همواره بخشی از خاک ایران جدا می‌شد ولی در جنگ هشت ساله که طولانی‌ترین جنگ جهانی در قرن ۲۱ بود و تمام کشورهای قدرتمند دنیا در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند ولی ذره‌ای از خاک ایران جدا نشد.

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد: دفاع‌مقدس بهترین زمان برای هویت‌شناسی ملت ایران بود و ما هویت و استعدادهای خودمان را شناختیم.

دفاع‌مقدس باعث رشد و ظهور ابتکارات و خلاقیت ملت ایران شد

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان به برخی از علل دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کوتاه شدن دست آمریکا از منابع سرشار ایران، مطرح کردن تمدن نوین اسلامی در برابر تمدن غربی و مبارزه با رژیم صهیونیستی از عوامل مهم دشمنی آمریکا با کشورمان است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.